Monday 15 August 2011

Omputih . LOL !

Assalamualaikum

heyy3 ! haa, sihat tk smua ? hhu
Harap2 sihat lha yekk !
0kay, nampak kan title atas tuh? huhu
What is omputih ? omputih la !
a.k.a orang putih (sebut dgn slang omputih) haha

Before that, aku dah selamat menamatkan Kursus utk amek lesen semalam !
yeahh  ! haha, seterusnya Ujian comp, Jumaat ni, 
InsyaAllah . semoga semuanya berjalan lancor yekk . huhu
Okehh, dah2 . start cite .
Rumah aku or kampung pun laa., 
tk penah didatangi omputih mase zaman2 kini . hik3 .
So, wat pertama kalinya rombongan omputih 1 BAS datang rumah aku tw
wee~ agak berbangga . ceh !
Mase tuh tahun 2009 kot.

Actually, omputih tuh anak angkat akk ipr aku .

(diambil di China, Abg aku n akk ipar)
yela, budk2 U sane kan ade yg program ank agkat tuh kan .
so, akk ipr aku dpt. Tu lahh jadiknye cmtu .
Yg time 1 bas tuh sorang jek sebenarnyeank agkat. tapi,
kebetulan time tu akk aku kawin, so dorang kate nk tgk adat Melayu kawin, tu yg dtg .

Yang ank angkat akk ipr aku yg first nih name dye Samantha .
Juz call her Sam jek la kan . haha .
Mase dye datang dye dah tunang .
skrg dah kawin, n dah ade ank tk silap aku .
Sorry lah gambar yg first tuh tk bole di upload atas sebab2 trtentu yek .
Dye, ade bagi present kat akk aku from Africa
Cuz sebelum dtg Malaysia dorang ade gi Africa.


Haa okehh , yg latest ni tahun lepas 2010
Anak angkat yang kedua pulak !
Yang nie datang daripada US n Korea weyhh :)
Nama dorang Sarah and Lee Su Jeong okehh
Ni, gambar mereka ;)


Ni, Sarah with my niece . nampak tuh belakang2 sume omputih .
Hahaha , :P

Then, this is Su Jeong . Agak jakun jumpa pisang tanduk sebesar tuh
hahah, kat umah aku nie .

Denagn Sarah, aku penah speaking gak aa ngn dye.
Time tuh, dye tanya mana ank buah aku .
huhu, so, jawab jek la .
Tapi, dalam 1 ke 2 hari dye kt uma aku, nth bape kali jek ckp .
haha, yela, aku speaking bese2 jek, tk berabuk sgt , haha
Len lah akk ipar aku tuh . cikgu BI
Okay, dah la yek. nak tidoo ~

p/s: entry nih saje2 jek, hehe . tk tau nk post ape :)

k, baibai !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.