Wednesday 10 August 2011

SEGMEN:saya nak berkenalan ngan korang

Assalamualaikum ! heyy, wt pertama kalinye aku menggatal nak join2 segmen nie . haha . saje2 ;)
Jom, join !


Nk join klik gambar tuh 4 more information!
Segmen:Istana biru nak berkenalan

Okay, lets start ! actually, nie segmen yg pertama kalinya aku join okehh . nk cuba2 . hehe;)
Meh la rama2 meriahkan segmen nie . huahuahua .
Nama penuh : Siti Zarith Sofiah binti Hairan 
Nama samaran : zarith (kawan2) @ siti @ sofiah .

Kisahnyaaa : Okay, mengikut cerita from my mum , nama aku atau adk beradik aku(perempuan) yang lain pun, semua atuk saudara yang bagi . dye ni, skarang tok imam, tuk kadi, ketua kampung n macam2lagi jawatan dye . banyak meyhh . ;) i call him atuk atim (Md Yatim b. Samadi) . Beliau sangat pemurah and baik hati . so, dolu-dolu dye yang bagi nama, disebabkan dye rapat dgn mak aku . Entah macam mane agaknye dye boleh bagi nama aku ZARITH SOFIAH pun tk tau . yelaa kan, untuk pengetahuan bagi sesiapa yang bukan orang Johor, Zarith Sofiah is isteri kepada Sultan Johor okehh !. hehe . so, agak berbangga gituhh (kononnye) . hehe . tak ada lah . biasa jek . Daripada segi maksudnya, tk pasti yg pasti mak aku kate baik maksudnye . Yg aku tau Siti = panggilan untuk perempuan, Zarith not sure, Sofiah @ safiah= pembersih . thats all, lah kisah asal nama nie yek .

Suka/tidak: Okehh, kalau ditanya suka atau tidak nama nih, jawapannye I like it so much ! thnx to my atuk yeahh . Saya sangat suka dan bersyukur ;)

Sifat baik n buruk : ermm , yang baiknye rasenye kawan2 semua mengatakn bahawa saya ni like a 'ustazah' and saya baik . adakah ? hehe . maybe . Saya suka membantu orang yee . hehe . kalau orang yang mengenali diri saya mereka amat lah tahu kann . Tapi saya tidak kata saya ni baik ye! ;)
Okey habit buruk. ermmm . saya suka dengki n kaki tangan berjalan kalau tengah bosan ! especially time di kelas ! huhu . tu sajalah . 
-the end-

that's me, tiada yang lain :) sekiannnn . tq .

Jom join !

12 comments:

  1. wah nama isteri sultan johor tun...:)

    hurm.. thanks yer join... saya sangat2 menghargai...

    dulu kat sekolah ada gak member nama zarith sofia... n anak kepada member pon nama zarith juga.. tapi x ingat zarith apa... hehehhe...

    sedap nama zarith nih... :) heheh... di beri oleh atuk yer... berkat tu.. tok imam, tok kadi, ketua kampung lagi... sebab tu org tengok empunya nama nih.. macam ustazah... :)

    heheheh... time bosan suka marayap erk??? heheheh..:)

    thanks yer join...:)

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yg sama :)

    Agak teruja ye pabila tahu nama anda zarith ciz saya beru 1st time jmpe nama nie:D

    ReplyDelete
  3. permata biru, hehe . thnx jugakk . lupa lahh nk bg link nih . haha

    cik bell: laaa, yeke . hehe . thnx :)

    ReplyDelete
  4. x baik dengki2 dik oiii...

    salam perkenalan yer..:)

    ReplyDelete
  5. hi..saya datang dari sagmen yang sama..
    btw saya pown suka la nama awak..zarith sofia... hurmm nice...

    ReplyDelete
  6. hee . thnx a lot :) name kamu pun sedap2 belaka :)

    ReplyDelete
  7. hi,Salam perkenalan,sedap name awak ^^dtg dari segmen same :)

    btw,saya sgt2 perlukan vote anda..please
    http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/08/saya-suka-hari-rayaa.html

    TQ sgt5 :)

    ReplyDelete
  8. buat lawatan di sini :) salam kenal yek! feyqa dh follow sini tau :) jom lawat blog feyqa jugaa

    ReplyDelete
  9. hai isteri sultan johor..
    patik memohom sembah tuanku..
    eceh..
    saya org johor tau,.
    still bangga!

    ReplyDelete
  10. ok, thnx sume . insyaAllah .
    Cik paro : tk pyh la mcm tuh sgt . hahah . ouh, yeke . welcome johorian :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.