Friday 30 December 2011

2012 Just Around The Corner ! Muahah

Korang, tolonglah click churp2 kite yg baru buat kat sidebar tu , hehe :) duit korg dah banyakkan, so, my turn pulak :) hehe , TQ

Holaa , I'm back with new entry ! hehew :) Korang , ishh , kejap jek dah 30hb , esok 31 then tulat 1st JAN 2012 ! . ohh tidak ! haha . You know why i said NO ?! becausee 2012 is the year that i'm SPM candidates . aduhaii , macam tk ready jekk ! 10 subject tuu.  LOL. Aku harap, aku dapat study betul2 n tkde main2 dah . huhh, risauuu~ Wish me LUCK yeahh ! ILY lahh ! <3 hehe

Guys , tadi check berat blog ! u know how ? *eksaited* hee


Tapi , check lagi sekali ini pulakk

Yg ke-3, load time pn lain, size and average same je . aishh . fening aii :P But, happy jugak lah , blog aii tk berat sangat, blog korang mesti lg ringan kan ! huhuu .

Anyway, sambung cite 2011/2012 k . I'm happy along this 2011 . I have my 'gile2' friends in my class , especially my best friend Firdaus a.k.a staom yg always ade jek kerenah dye yg mmbuat orang ketawa and others. I love all my friends .
Inilah mereka and Staom :)

Staom is yg comel+cute tu haa, (mesti bangge lau bace) huhu

haa , ni lagi . heee :)

But ! huuu :( sedeh2 . Tadi pi daftar pastu cikgu n kawan yg lain cakap maybe for next year (Form5) dh tk 1 kelas dahh :( Kami berpecah . Yang peliknya Staom tu pun boleh turun kelas,, WTH ?! huhh , tk tau la cikgu nk wat camne sebenarnya . haihh , Sabar jelaa . Harap2 Cikgu akan ubah balik . Then , my class will be cheerful like before . uhuhu :)

macam2 gelagat :P

Love you all lahh ! :) sorang teselit cina . huu . 1 malaysia, India jek tkde.

I want my 4Science3 !!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.