Saturday 31 March 2012

♥ I'm sweettttt 7-teen already (!) ♥

Holla u all ! I'm back with new entry ;) .. Ha, fyi,, kalau sekolah, saya hanya akan tengok belogg bila hari minggu lah ye. I mean, Sabtu n Ahad.. Maklumlah hari tu jek yg betul2 free.. hee~ Dengan kesempatan yang ada ni jugak, congratulation for those who got straight A's in SPM 2011 ok ! (n yg tk dpt straight A's tapi resault 'gempak' jugak tu TAHNIAH jugakk k . kalau yang dapat biase2 jek tu, jangan sedih ade lah tu rezeki kat mane2 kannn :) chilll ~

Hari ni dah pun 31 March kann .. dan itu bermaksud sy sudah pun 17 tahun, 3hari ! muahaha :) Say HAPPY Belated BIRTHDAY to me NOWW ! hahaha. Well, hari lahir saya pada hari RABU 28 March 2012..
Hari tu, kebetulan tak datang sekolah coz nak menghafal surah2 utk hafazan pada hari khamis punya pasall . Fuhhh~ Kesian dorang tercari2 saya kt kelas . hehew ~

Ok, then, pada petang itu,, my best friend a.k.a sepupu iaitu Caca , dye datang rumah nek basikal n bawa sesuatu for me ! dye bg n wish happy birthday n bla3 lahh :) sekali tgk Coklat yg tertulis namaku ! Cantikkk :) Thanc caca ! hak3 . first time kot dye bg present untuk saya . hekhek . nampaknye kene balas lah mase birthday dye ujung tahun ni . haha ! :P


Meh tengok coklatnyeee ! yummyyy ~ ni pun cantikk yaww and this is also yummmy




haaa, tu diaaaaaa, siap reben sekali . hak3
Thanks a lot yea cing ! huhu. loveyou lah ! :P

lots of love ♥♥♥,

2 comments:

  1. hahaha. ada rezeki sikit,boleh lah aku bagi. huw-II. ehh, aku tak mintak balasan pun nyerrr.. hohohoho. actually thank bebeh. sayang kau bugak =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.