Wednesday 19 December 2012

Tahniah !

Haii semua ! Alhamdulillah, saya dapat update lagi ! =) dan dapat Join Giveaway2 yang ada.. Ok, Sementara tunggu resault SPM keluar, saya saja2 kerja dengan akak! hahah . Kerani + Bibik . So, Kerbik jadinya . haha .. Yelah, memandangkan dia pun dah nak bersalin saya pun kerja lah dengan dia.

So, apa kena mengena dengan Title kat atas tu 'Tahniah' ?


Okay okay . harini 19hb Disember right? Jadinya, hari ni resault PMR keluar bukan? So, saya ingin mengucapkan Congratulations for those who got straight A's ok! dan tak lupa juga kepada yang dapat 1/2/3/4/5/6/7/ atau 8A . 

Tumblr_mekwvb6x7l1rvup6qo1_250_large

Bagi yg 'kurang' berjaya tu , it's okay, jangan bersedih dan mudah putus asa ok ! Anda dah buat yang terbaik :) Ada hikmah disebaliknya . Jauh lagi perjalanan kalian semua .. Berusaha lagi ye sehingga berjaya dan mencapai cita2. Bersyukur lah apa yang kalian dapat ye adik2 !!

Tahniah kepada pelajar2 SMK Tun Dr Ismail :) Tahun ni hanya 4 orang jek ye? ok, korang memang tak boleh pecah record kami, batch 1995 ! hehe . Masa kami 10 org kot? something like that lah . 7A pun ramai. hehew :) anyway, tahniah lagi sekali .

Ok, Nak cerita sikit pasal diri sendiri ! HAHA

FYI, saya sendiri tidak merasa lagi menjadi pelajar cemerlang =) agak sedih dan terkilan . Apa apa pun saya  juga dah buat yang terbaik, just takde rezeki . But , Alhamdulillah saya bersyukur dengan apa yg saya dapat!
Walaupun kurang berjaya, saya tetap dapat beberapa A dalam UPSR dan PMR ;) 3A2B dan 4A3B1C jek kauuu.. haha . C for Math. kahkahkah.. sadiss ;')

Honestly, saya jelous bila dengar sepupu dan adik2 yang lain dapat 7A dan 8A ! hee :P Maklumlah, saya dulukan dapat berapa A jek . Ermm.. How's my SPM ha? haha . aiyoyooo. lagi takut! Adik2 semua, prepare lah siap2 untuk masa akan datang , ofcourse for SPM . Masa tu, u ols mestilah WAJIB lulus Sejarah hokeyy . ngeh3 :) Good Luck yahh semua ! Study Smart ye sayang2 semua ..

Ok, continue, alhamdulillah Trial masatu agak baik , walaupun taklah semua A! saya failed satu subject :'( . that subject ofcoss lah Addmath ! ahaha.. walupun juga GPK Pentadbiran saya tu berkata : (semasa majlis restu ilmu) " Ha Zarith awak haritu Trial teruk" . Dalam hati n tanya kawan, "ishh, teruk ke 6A n satu failed tu?" hahah . ada2 jek Amat Paijan ni . Always Aim saya . haishh. Tapi, terima kasih jugak lah sebab AP tu concern tentang saya . LOL ..

Sekarang, saya hanya mampu berdoa semoga mendapat keputusan yang Cemerlang . InsyaAllah . Doa2kan lah semua ye .

Kepada Sepupu ku Shahzleen yang sekolah di MRSM Muar, Tahniah dapat 8A . tak lupa juga kepada Anak buah Abg Iparku, Fatin yg bersekolah di TIGS, Batu Pahat, Tahniah dapat 7A1B :)
To Fatin, jangan bersedih, La Tahzan ye DIK . hahah . Now, you just focus on your SPM 2014 :) i know you can do it better than this . U should have a positive thinking bebeh! hahah .. Break a leg yahh! (Good Luck) .. And focus to Sejarah ye sayangg . haha . tahun anda wajib Lulus . :) that's all .

Itu sahaja , untuk entry kali ini :) see on next update . baii! Wassalam . 





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.